Why is everybody so serius? Acting so damn mysterius

Hämta ut pass och go-fika på stan slutade med 2 heldagar i Gävle, fyllda med skratt alkohol biljard (föredrar alfapet) tv-spel rök soffhäng kuggfrågor kina-mat efterfester osv. Hur fint som helst har det varit! JÄVLAR. Tack Kenneth. Gårdagen spenderades på Amandas baksida med tacos, chips och massor av snack. Så jävla värt.

Nu åker vi snart. Jag är så äckligt nervös. Första gången utomlands. Första gången i ett jävla flygplan. Och jag får uppleva det med dom finaste människorna jag vet. FAN vad jävla bra det här kommer bli. En hel vecka i ett soligt Alanya. Gah. 

Har verkligen försökt packa idag. Jag insåg att jag va nästan lika duktig på det som jag och Mathilda va på biljard i måndags. Tillsammans. Nu ska jag fortsätta slå ihjäl timmar till Amanda och dom kommer och hämtar upp mig.

Ha en bra vecka FÖR DET SKA JAG HA SÅ INNI HELVETE!
(Förlåt Ellen, ska leva åt dig med ♥)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Love you ha det kung!

2011-08-19 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0